torstai 5. joulukuuta 2013

Itsekäs vai itsenäinen

Näin itsenäisyyspäivän aattona ajattelin,että olisi hyvä pysähtyä miettimään millainen ihminen sitä itse on ja onko lainkaan sellainen kuin haluaisi.
Kukaan meistä nyt tuskin on täydellinen, mutta ainakaan itse en ihan vastaa sitä mitä haluaisin.

Ensinnäkin olen ehkä maailman herkimmin panikoiva ihminen. On sitten kyse kotiavaimista tai hissin jumittamisesta tms ihan sama. Aina hirveä haloo. Lisäksi, olen äärettömän huono nauramaan itselleni. Tätä taitoa olen vuosia jo koittanut opiskella. No, varmaan arvaatte kuinka olen onnistunut. Kyllä vaan, vaiheessa on.
Jos nyt hyviä puolia tikulla pitäisi kaivaa.. olen erittäin lojaali ja elän toisen ihmisen puolesta vähän liikaakin. En oikein osaa olla itsekäs ja ajatella joskus vain ja ainoastaan minua. Jotenkin se on vaan vaikeaa. Haluaisin olla riippumaton siitä, mitä toiset ajattelee mutta ehei. Minä panikoin sitäkin, mitä muut minusta ajattelevat.

Nyt, tämä likka hiljentyy viettämään itsekkäästi itsenäisyyspäivää ja hiihtelee saunaan siiderin kera. Juustotarjotin on valmiina, viinit samaten, kinkku on kunkku ja glögiä jälkiruokapuolena.

Rauhallista Itsenäisyyspäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti